Ets capaç d'endevinar el títol d'aquests 8 dibuixos animats només mirant les emoticones?

per Adolescents.cat, 29 de setembre de 2019 a les 06:00 |
Sou capaços i capaces d'endevinar els títols d'aquests 8 dibuixos animats només mirant-vos les emoticones? A baix us deixem una pista!



 





Pista: Tots els títols són en català!

Aquí podeu trobar els resultats per comprovar si ho heu endevinat!
 
Participació
La 6
Per Anònim el 30 de setembre de 2019 a les 15:37
3   0
Shin chan pq no li agrada el pebrot

Respostes
Per Anònim el 30 de setembre de 2019 a les 15:06
2   0
Les tres bessones, l'inspector gadget o el detectiu conan, bola de drac, Ns, pingüí, Ns, Ns, espies de veritat

infancia
Per anonimaserie el 30 de setembre de 2019 a les 11:46
3   2
pura infancia: les 3 besones, Shin Chan, Sabrina, detectui conan.pingu, rovello y la ultima diria que es espies de veritat

Jo
Per Jo i tu el 30 de setembre de 2019 a les 09:16
3   0
1. Les tres bessones 2. El detectiu conan 3. Bola de drac 4. En Rovelló 5. En pingu 6. 7. La màgica doremi 8. Les espies de veritat

hsh
Per hehd el 30 de setembre de 2019 a les 02:41
4   0
penso que el del shin chan hauria de ser aixi 🙎🏻‍♂️🍑😂 basicament perquè no l'entenc.

Fet!
Per DD el 29 de setembre de 2019 a les 23:30
1   0
Ja he respós totes les preguntes de la enqüesta! Espero que hagi ajudat :)

Vajaa
Per Lol el 29 de setembre de 2019 a les 23:26
1   0
Algú sap la 6?

Menys 1
Per Yass el 29 de setembre de 2019 a les 21:20
2   1
1. Les tres bessones 2. El detectiu conan 3. Bola de drac 4. En Rovelló 5. En pingu 6. 7. La màgica doremi 8. Les espies de veritat

Clifford
Per Anònim el 29 de setembre de 2019 a les 20:43
6   1
El 4 no és en Clifford, és en Rovelló (que sempre està content tant si és de dia com si es fa de nit. Li agrada divertir-se, sempre s'ho passa bé i sempre que pugui BUP! BUP! amb tu anirà)

Les respondré per aquí
Per Patata el 29 de setembre de 2019 a les 20:37
1   0
1.Les tres bessones 2.El detectiu Conan/Inspector gatget 3.Bola de drac 4.Rovelló 5.Pingu/Pingüins de madagascar 6.🚫🌶️? 7.La màgica Doremi 8.Espies de veritat

Els resultats estan be??
Per Flipo... el 29 de setembre de 2019 a les 20:33
1   0
Jo tamb em pensava que eren aquests... He flipat quan he vist les respostes...

Fet
Per Anònim el 29 de setembre de 2019 a les 20:28
2   0
Ja està! Molta sort!

Crec que és així
Per Maria Sala Castell el 29 de setembre de 2019 a les 20:11
1   1
1. Les tres bessones 2. Detectiu Conan 3. Bola de drac 4. Rovelló 5. Pingu 5. Chin chan 6. N'hi idea 7. Les espies de veritat

a
Per Ma mare el 29 de setembre de 2019 a les 18:59
1   1
1. Les tres bessones 2. Detectiu conan o sherlock holmes 3. Bola de drac 4. Clifford (?) 5. Pingu o Els pinguins de madagascar 6. 7. 8. Les super nenes o espies de veritat.

No va
Per Anonimaa el 29 de setembre de 2019 a les 14:00
8   1
No em va l’enllaç per veure els resultats, a algú més li passa?

BON DIA A TOTS I TOTES
Per alumne de 2n de batx el 29 de setembre de 2019 a les 11:51
3   4
Hola! ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ Si podeu, respongueu aquesta enquesta, no us portarà més de 5 minuts. És pel meu TR (treball de recerca) esque vaig fatal i el tinc que entregar en res. Moltes gràcies enserio us estimo:))ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ https://forms.gle/dZyfzKVfNKu8f48e8