TEST Tens una aura atractiva?

per Adolescents.cat, 29 de setembre de 2019 a les 06:00 |
L'aura és l'energia que desprenem i que reben els altres de nosaltres. Hi ha moments de la vida en què la tenim més atractiva o menys en funció de l'estat d'ànim, la salut, les emocions... Descobreix si actualment tens una aura atractiva o si l'has d'intentar millorar!



 
 

 
Arxivat a:
TESTS, test, aura, atractiu, atractiva
Participació
els pares ja conten dos XD
Per no men recordo el 15 d'octubre de 2019 a les 09:11
0   0
algunes persones que sigin iportants per tu

Preguntes de amics
Per Anonima el 30 de setembre de 2019 a les 00:48
2   0
No estic d’acord amb les preguntes de amics perque no tinc cap amic, llavors on li dono?

Algu
Per No hu antenc el 29 de setembre de 2019 a les 23:20
1   0
Allo del q cuants amigs verdades tens pos yo no tinc ni un i pos he tingut que posar 1-2, podríen canviar I posar 0 pk hi ha moltes persones que no tenen amigs verdaders

No estic d'acord amb la pregunta dels pares
Per Alexxxxxxx el 29 de setembre de 2019 a les 20:07
1   1
Amb l'última pregunta no estic d'acord perquè no hem trobo en cap d'aquestes situacions ja que no hem barallo ni crido. Que tingueu un bon dia

Menuda jeta
Per Caradura me pareces el 29 de setembre de 2019 a les 15:05
2   2
Ya cansas. Respondí tu encuesta, pero ahora ya creo que te estás aprovechando de la gente. ESPABILA!!!!

Menuda jeta
Per Caradura me pareces el 29 de setembre de 2019 a les 14:52
3   2
Ya cansas. Respondí tu encuesta, pero ahora ya creo que te estás aprovechando de la gente. ESPABILA!!!!

Fet!!
Per Anònima el 29 de setembre de 2019 a les 12:13
3   0
Que et vagi bé amb el que et quedi del treball ; )

BON DIA A TOTS I TOTES
Per alumne de 2n de batx el 29 de setembre de 2019 a les 10:04
5   8
Hola! ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ Si podeu, respongueu aquesta enquesta, no us portarà més de 5 minuts. És pel meu TR (treball de recerca) esque vaig fatal i el tinc que entregar en res. Moltes gràcies enserio us estimo:))ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ https://forms.gle/dZyfzKVfNKu8f48e8