Casar, matar o liar-se amb personatges de sèries de TV3: què tries?

per Redacció, 2 de novembre de 2019 a les 06:00 |
Al programa d'Adolescents iCat molts cops fem jugar al nostre convidat al típic "casar, besar o matar". Se li diu el nom d'una persona a l'entrevistat i ell ha d'escollir si s'hi casaria, si la mataria o bé si li faria un petó. Avui hem decidit traslladar aquest joc a la nostra web i centrar-lo en personatges de sèries de TV3. Ara sou vosaltres els que heu d'escollir:



 


Si no pots veure el playbuzz, espera uns segons o torna a carregar la pàgina. 

Arxivat a:
OCI, joc
Participació
ehhh que falta un!!!!
Per gtysuia el 4 de novembre de 2019 a les 11:23
0   0
Com no podeu ficar a el German de les de l'hoquei amb lo guapo que es!!!

nseqpossar
Per k passa? el 3 de novembre de 2019 a les 19:53
0   0
contesteu aixo pliss? https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfqTwgi-DxrEgDd5N1hoRfnY3wYzh1dgvsO8Xg-BNHDY7TSfQ/viewform

Com que oscar??
Per Anonima el 3 de novembre de 2019 a les 17:19
5   0
Ni oscar ni res es el roc de polsereees

Per la de what
Per Anònima el 3 de novembre de 2019 a les 15:37
0   0
Ja el van fer

What?!
Per Anonima el 3 de novembre de 2019 a les 01:12
42   0
Aquí falta el Carlos Cuevas i molts més. Qui més vol un casar, matar o liar-se amb personatges de Merlí?

aoaks
Per ajaiajs el 2 de novembre de 2019 a les 23:03
12   5
feu casar matar o liar amb futbolistes!!

Brrrr
Per Klk el 2 de novembre de 2019 a les 22:31
12   0
I el Lleó?!?!?!

Crush
Per La flor el 2 de novembre de 2019 a les 22:20
8   4
Em falta la Asia Ortega de les del hoquei 😍

TR