16 coses que li passen a la gent que porta ulleres

per Adolescents.cat, 3 de novembre de 2019 a les 06:00 |
La gent es pensa que mola portar ulleres, però els que en portem per necessitat sabem que ens fan la vida una mica més complicada.



Si portes ulleres o coneixes algú que en porti, segur que et sentiràs identificat/da amb a les següents situacions:

 
 

 
Arxivat a:
OCI, riure, ulleres, coses
Participació
J
Per K el 4 de novembre de 2019 a les 13:16
2   0
Maremevaaa estic dacord amb totes jajajaja

forever single
Per Anònima el 3 de novembre de 2019 a les 22:26
1   0
jo com no tinc activitat amorosa doncs no tinc aquest problema :,,)

Rentar-se la cara
Per Per anonima amb ulleres del 3 de novembre el 3 de novembre de 2019 a les 20:41
1   0
Sempre t'has de treure les ulleres quan t'has de rentar la cara i llavors te less descuides + quan vas a dormir i les deixes a la tauleta i et cauen a terra pq ets sec i es rallen + quan vas a un parc aquàtic i ets vizca, vaya putada

VS
Per kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk el 3 de novembre de 2019 a les 19:59
1   2
like si les millors aplicacions del mon són Netflix, Wat's Up, tik tok, YouTube i Instagram!!!!!!!!!

I també...
Per Anonimaaa majaa el 3 de novembre de 2019 a les 16:46
14   1
Quan saludes (dos petons o un) a algú altre q també porta ulles i xoqueu amb les ulleres.

TR
Per anonima el 3 de novembre de 2019 a les 14:38
1   0
Pots contestar unes preguntes pel TR https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc5aj2c76Cm94fhXLJ9p0vFsGSCAoGFYpvKPaY0UlCH73f8XQ/viewform?usp=sf_link moltess gracies

Falta