3 senzills trucs per cuidar els teus cabells

per Redacció , 3 de novembre de 2019 a les 06:00 |
Hi ha petits gests que ens poden ajudar a frenar la caiguda dels cabells i a millorar el seu aspecte. A Telva han parlat amb dermatòlegs i perruquers/es i aquests són alguns dels trucs que els han donat:

 


Versió sense playbuzz

Raspallar els cabells per dins i no per fora
La majoria de nosaltres té el costum de raspallar els cabells per la part exterior. El cert, però, és que és millor fer-ho al revés: és a dir, per la part interior. D'aquesta manera aconseguirem que les puntes se'ns obrin menys i evitarem l'encrespament.

Desenredar els cabells per les puntes
A l'hora de desenredar-nos els cabells, és aconsellable que comencem per les puntes i no per l'arrel, com moltes vegades fem. Així desfarem els embolics més de pressa i no debilitarem tant els nostres cabells. En aquest sentit, els experts també recomanen desenredar-los quan estiguin una mica secs i no just després de sortir de la dutxa.

Triar el raspall adequat
Els raspalls de plàstic provoquen electricitat estàtica i poden fer que els cabells s'encrespin encara més, és per això que val més utilitzar-los de fusta o de niló flexible. Així mateix, a l'hora de triar raspall també és important que tinguem en compte el nostre tipus de cabells. Si el tens fins, és millor que optis per un raspall amb les cerres o pues molt juntes. Si els tens gruixuts, en canvi, aposta per una pinta amb les pues força separades.


 
Arxivat a:
CONSELLS, cabells
Participació
Per la de "Vosaltres cada quan us renteu els cabells"
Per Anonim@ el 4 de novembre de 2019 a les 20:17
0   0
Jo normalment mels rento un dia si i un dia no, pero a lestiu cada dia😊 Tinc els cabells molt llargs, marriben al cul jajaj Pd: i pels nois?

Tindria que???
Per Ei el 4 de novembre de 2019 a les 10:42
6   0
HAURIA DE!!!

pel dels nois
Per nnn el 4 de novembre de 2019 a les 00:34
2   0
perdona? que no poden tenir cabell llarg els nois???

Cada quan em rengo els cabells
Per X el 3 de novembre de 2019 a les 22:50
4   0
Un dia si i un altre no i així tota la setmana ja que se'm posen graixosos fàcilment :(

Per la de cada quan
Per Hsjsjshzj el 3 de novembre de 2019 a les 22:42
3   0
Jo a l'hivern me'l rento dia si dia no que es quan hem dutxo (normalment em dutxo més dies seguits però la mitja es aquesta)

Rentar cabells
Per Noia el 3 de novembre de 2019 a les 21:53
3   0
Jo sincerament tinc el cabell bastant llarg i he arribat a estar una setmana sense rentarme’l tirant de monyuuuss i tan contenta, i el tinc bastant sa

.
Per . el 3 de novembre de 2019 a les 21:38
2   0
tinc un dubte, vosaltres cada quan us renteu els cabells?

I els nois?
Per Anònim el 3 de novembre de 2019 a les 20:57
9   3
Els nois també tenim cabell, i no ens ensenyeu a cuidar-lo?

em dona pal!!!!!!!, Merdaaaaaaaaaaaa
Per nosequepossar el 3 de novembre de 2019 a les 20:04
8   2
En aquest moment tindria que estar estudiant per un maleit exmen de socials per el Dimarts. Sorry teacher.