Alguns influencers et volen fer pagar per això, és una estafa?

per Adolescents.cat, 6 de novembre de 2019 a les 09:49 |
En el seu últim vídeo a Youtube, en Malbert va fer una nova entrega de la seva secció “Influmierders”, aquest cop dedicada al nou negoci dels “millors amics” d’Instagram.



En Malbert explica que navegant per Twitter es va topar amb “un negoci turbi, penós i una mica de lleig de cara als seguidors”. I és que diferents influencers s’havien unit a una plataforma en la que tu has de pagar per subscriure’t mensualment a la llista de millors amics d’Instagram dels incluencers que vulguis.

A l’entrar a la plataforma, trobes un seguit d’influencers (l’enorme majoria TikTokers) i a partir d’aquí pots pagar perquè t’afegeixin a “mejores amigos” d’Instagram. Per quin preu? 3,99€ al mes per cada influencer. “No teniu vergonya”, diu Malbert al vídeo.

A més, per demostrar-ho, en Malbert va gravar els stories de Naim Darrechi on el Tiktoker ho explicava i deia tot el que es podria trobar en aquesta llista exclusiva de pagament: “avançament de la seva cançó, salseo… coses que no es veuen en els stories normal”, però no concreta més.

En Malbert planteja una reflexió: Netflix i HBO, per exemple, costen uns 8€ mensuals i pots veure centenars de sèries i pel·lícules. I veure stories “exclusius” d’aquests influencers val 3,99€ al mes (per un sol influencer). Cadascú que en tregui les seves pròpies conclusions.

A més, a partir del minut 10 del vídeo, en Malbert aprofita per ensenyar que el mateix Naim Darreche es va queixar de les manifestacions a Barcelona “perquè no podia veure la seva nòvia”, una altra reflexió que hem de tenir en compte.

I vosaltres, pagaríeu 3,99€ per estar a la llista de “mejores amigos” dels vostres tiktokers preferits?

 


Aquí podeu veure el vídeo d'en Malbert:



Participació
Per lo de que es va queixar de les manis
Per Anonim450 el 7 de novembre de 2019 a les 00:41
4   10
Crec que ell està en tot el seu dret a expressar-se, no fa falta jutjar-lo per això.

Fet
Per Anònima el 6 de novembre de 2019 a les 23:11
0   0
Enquesta fetaa

emergència democràtica 🎗️
Per anònimaindignada🎗️ el 6 de novembre de 2019 a les 22:17
8   5
Enserio, el moment que estem vivint es molt greu, no em vingueu en què hi ha problemes més greus al món i merdes, pq ja ho se. Però no podem d'arribar el planeta si els nostres representants estan a la presó o a l'exili. 100 anys de presó. Et poden detenir tan sols per anar a una manifestació. Trifachito fa asco, per és real. I no em vingueu en q no digui això pq he d respectar... No puc respectar un partit q em prohibeix enamorar-me d una persona dl mateix se e q jo, no puc respectar un partit que no fa més q dir mentides, i q pretén deixar morir tots els immigrants a la frontera. NO. LLIBERTAT I REPÚBLICA, SIUSPLAU NO DEFELLIU i no voteu a a vox CS PP(psoe tampoc, són la FALSA esquerre) gràcies i bona nit🎗️

Malbert
Per HolacaracolaXD el 6 de novembre de 2019 a les 22:04
5   0
Visca en Malbert, es el putu amo enserio 😂

Vaya pallasos tots
Per B el 6 de novembre de 2019 a les 21:27
36   0
Aquesta gent foten peneta🤡🤡🤡🤡

nomes sera un segon
Per responeu això siusplau, es per un treball el 6 de novembre de 2019 a les 21:09
0   3
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfYcNMCh9HxPC1XjpX4FnJ-E9mr5ve4_f6mI8x5j2eF1J4OeQ/viewform?usp=sf_link

????!!!
Per Djkcue el 6 de novembre de 2019 a les 21:05
26   0
Però que es pensen aquests tarats? Que estarem pendents de les seves stories? Vinga no em fotis (El pitjor és que hi ha gent que ja ho ha pagat, increíble).

.
Per . el 6 de novembre de 2019 a les 20:42
29   3
No guanyen ja prous diners sense fer "res" que ara volen fer pagar per això🤡

Patètics