Instagram anuncia que prohibirà aquestes emoticones, per què?

per Adolescents.cat, 6 de novembre de 2019 a les 10:19 |
Instagram i Facebook estan fent molts canvis per garantir la seguretat dels usuaris. Ara, la companyia ha actualitzat les seves normes comunitàries i anuncia que prohibirà l’ús d’emoticones amb connotacions sexuals.



De moment, la companyia no especifica quins emojis són exactament. Però d’entrada sembla ser que les que s’han utilitzat com a símbols sexuals (préssec, albergínia, puny i gotetes), poden ser censurades si s’utilitzen en un context clarament sexual. Un exemple clar és, per exemple, si poses el puny i les gotes junts.

Un portaveu de Facebook va parlar amb la revista americana “Fast Company” i va explicar que les emoticones no s’eliminaran de les aplicacions, sinó que s’analitzarà en en quin context es fan servir.

Les noves normes comunitàries de Facebook. // Facebook


Hi ha diferents opinions al respecte:


 
Què en penses, et sembla una bona iniciativa? Explica'ns-ho als comentaris!

Participació
enserio,
Per anonima instagramer el 9 de novembre de 2019 a les 10:39
1   0
relacionen aquets emojis amb sexe y que que la gent els faci servir? acas no pot parlar no se, de menjar? sense fer referencia al sexe

La societat
Per Anonima el 6 de novembre de 2019 a les 23:27
6   0
Si es que anant com ara ja ni es podra dir hola bon dia enlloc😂🤦‍♀️🤦‍♀️

ridícul
Per xeeelaaa el 6 de novembre de 2019 a les 22:09
6   0
la gent trobarà noves emoticones per parlar de sexe i que? les tornaran a treure? es que ho trobo super ridícul

Humil opinió
Per AODJFO el 6 de novembre de 2019 a les 21:25
30   0
Si la gent vol parlar de sexe, trobarà la manera. Només canviarà el llenguatge, però no poden prohibir que la gent parli del que vulgui... Les idees no es poden empresonar. Adeu!!

Instagram s'està anant a le merd*
Per Anonimmm el 6 de novembre de 2019 a les 17:53
24   2
Wtfff

No ho entenc
Per Joo el 6 de novembre de 2019 a les 17:13
33   0
La veritat és que no li trobo gaire sentit , si els prohibeixen doncs la gent enlloc d'utilitzar emotis per parlar de sexe utilitzarà gifs o stickers, osigui que més dona si utilitzem emotis???

això no és normal
Per anonimuss el 6 de novembre de 2019 a les 16:43
63   1
es una vergonya no crec que s'hagin de prohibir aquestes emojis🤷🏼‍♀️