Indignació amb la nova mesura que acaba d'aprovar el govern espanyol

per Antònia Crespí, 6 de novembre de 2019 a les 11:35 |
A partir d'aquest dimarts, el govern espanyol té competències per tancar pàgines web quan existeixin raons que amenacin "l'ordre públic, la seguretat pública o la seguretat nacional". Així ho recull el decret impulsat per l'executiu en funcions de Pedro Sánchez, i que s'ha publicat al BOE aquest dimarts. El document ja s'havia aprovat aquest dijous com a mesura per combatre la “República digital catalana”.

La novetat que introdueix el decret és que ara el govern espanyol podrà intervenir o tallar, al moment, els servidors que allotgin xarxes socials i pàgines web en cas de "desordres públics". Això ja ho podia fer abans, però de manera més lenta, i amb ordre judicial. A

 
També s’introdueixen controls en l’ús de les dades personals per part de l’administració per evitar, per exemple, que es pugui fer servir el cens electoral en la convocatòria d'una consulta com la de l’1-O.

Com us podeu imaginar, la mesura no ha agradat gens a molts usuaris, que estan expressant la seva indignació a través de les xarxes socials.
Participació
Pel de que marxem si no ens agrada
Per Anònima el 8 de novembre de 2019 a les 07:30
4   0
Això intentem! Marxar ;)

ejem
Per . el 8 de novembre de 2019 a les 00:28
0   0
pero on vols que començi?

El del 1235
Per Vaya facha el 7 de novembre de 2019 a les 23:16
4   0
Vete tu a la jaula de los hipopótamos del zoo del q te has escapado, llévate a Franco a tu casa

El de joder que pesats
Per Anònim el 7 de novembre de 2019 a les 23:11
0   0
No estrategia ta de si Espanya ens ha fet Algo, la cosa es q ara no podem dir doncs em sembla que el 1-O va ser desmesurat, però si dius el 1-O es va quedar curt li haurien de haver rebentat el cap et donen una medalla, o si dius tots ala presó o morts et mengen la polla

ASCO DE PRENSA
Per ANONIMETA el 7 de novembre de 2019 a les 22:40
4   12
redactors de adolescent.cat, esteu mostrant la vostra postura de manera molt descarada... just avui he vist al diari que els CDR volien dur a terme un atemptat terrorista i ja havien preparats explosius. El senyor Torra estava al darrere de tot aixo. Encara no he vist aquesta notícia publicada a adolescents.cat, si voleu informar-nos als adolescents, feu-ho amb coherencia i des de diferents punts de vista, sou uns manipuladors i voleu adoctrinar!!!!!!!!

1235
Per Th el 7 de novembre de 2019 a les 18:45
8   30
Pues así es la vida si no te gusta a España vete

em sembla be
Per anonimaa el 7 de novembre de 2019 a les 18:39
15   37
a mi en sembla molt be!!! sou uns ptus pesats els indepes jolin! ESPANYA US HA FET ALGO DOLENT???!!!

QUINA HIPOCRESIA
Per Me el 7 de novembre de 2019 a les 18:15
12   3
Joder que si volen assegurar la seguretat nacional els policies no ajuden gaire eh...

Joder, que pesats