7 secrets d'adolescents catalans que mai han confessat a ningú [VOL. 382]

per Redacció, 6 de novembre de 2019 a les 12:10 |
Arriba una nova edició amb totes les confessions que ens feu arribar a la redacció d'Adolescents.cat!

Per cert, que el llibre 500 SECRETS ADOLESCENTS segueix sent el llibre juvenil més venut d'aquestes últimes setmanes! El preu és de 9,95€, i hi trobareu més de 300 secrets inèdits mai publicats i un recull dels més forts que s'han escrit al llarg d'aquests ultims mesos.



 




Versió sense playbuzz
 
Noi, 14 anys

Tinc un problema. Em posen molt els meus companys de classe, per això quan ens toca fer gimnàstica m'espero a que surtin tots del vestuari per així robar-los el desodorant. M'agrada molt tocar-me olorant la seva suor, em posa molt “catxondo”.

Noi, 17 anys

Crec que soc raro, no sé si a algú li passa el mateix… Sé que és normal masturbar-se, però hi ha dies que ho faig 2 o 3 cops. I no puc anar a dormir si no ho faig. A algú li passa el mateix: que necessita fer-ho tants cops al dia i cada dia?

Noia, 16 anys

No crec en Déu pero des de petita la meva àvia m'ha inculcat resar abans d'anar a dormir. Porto des de llavors resant cada dia de la meva vida. És com si fos el meu ritual abans d'anar a dormir, i si no ho faig penso que tindré mala sort. És estrany pero necessito fer-ho per dormir tranquila.

Noia, 17 anys

Un dia vaig anar al lavabo de l’insti i vaig sentir dues persones fent-ho al lavabo del costat. Em vaig posar tan calenta que em vaig començar a masturbar. Sense voler se'm va escapar un gemec i em van sentir. Van treure el cap per sota el lavabo i la noia em va preguntar si em volia unir. La resta us la podeu imaginar, la millor experiència de la meva vida ;)

Noia, 14 anys

Estic enamorada des de fa temps d'una noia del meu equip de bàsquet (sóc bi). A vegades penso que vol tenir alguna cosa més amb mi per com es comporta, però diria què és totalment hetero perquè m'ha parlat d'un noi que li agrada. Ho passo molt malament, perquè ens veiem cada setmana als entrenaments i als vestidors. Quan ens estem dutxant no puc parar d'imaginar-me que se'm llença i ens liem a saco... Dubto que ella se n'adoni.

Noia, 16 anys
Hi ha un sabó de mans que fa l'olor exacta del meu nòvio i m'encanta. Quan no puc dormir, de vegades, em rento les mans i me les passo pel cos i sento que estic amb ell.

Noia, 15 anys
Soc albina i, de moment, ningú sap que tinc també els pèls del xixi blancs. Al principi no m'agradava, però ara ho trobo especial i m'encanta tenir-los així.

 
Arxivat a:
OCI, secrets
Participació
Ho sento molt però no et puc ajudar
Per Sortqnosoclaunicaamb12anys el 7 de novembre de 2019 a les 22:21
0   0
Em sap greu però no et puc ajudar pq no m'ha passat, però jo també necessito ajuda: Tinc només 12 anys i em pensava que era la única persona de la meva edat que mirava coses d'aquest tipus. No ho sap ningú a part de jo i no sé si explicar-ho a algú. A part d'això, fa un temps ( potser desde els deu anys, quant no s'havia ni com és deia) que vaig començar a tocar-me i masturvar-me. Ho faig a la meva manera i no sé si ho estic fent bé. Algú em pot dir com ho hauria de fer siusplau? Gràcies.

ja no ho sento
Per tinc només 12 anys el 7 de novembre de 2019 a les 19:03
1   0
Abans em tocava (no dits) i si q sentia “plaer”, ara, que he assumit que es normal masturbar-se ho vull probar. Però res em posa hot, res!! es com si ho hagués perdut. AJUDA per recuperar-ho q puc fer????

Noi de les palles
Per noi 17 anys el 7 de novembre de 2019 a les 16:06
1   0
Em passa el mateix, no se si es normal o no pero abans d’anar a fer la migdiada o a la nit sempre em toco

Pajas
Per Noi, 17 anys el 7 de novembre de 2019 a les 15:08
3   0
Si et vols posar en contacte amb mi: poemesdelmesenlla@gmail.com

Pajas
Per Phoenix of the Literature el 7 de novembre de 2019 a les 15:06
2   0
Pel noi que es vol posar en contacte: Si és amb mi -el de la votació-, el meu mail és: poemesdelmesenlla@gmail.com

Pajas
Per Phoenix of the Literature el 7 de novembre de 2019 a les 15:01
3   0
Am qui et vols posar en contacte... Amb el del secret o amb mi -el de la votació-? Si és amb mi, el meu correu és: poemesdelmesenlla@gmail.com. Escriu-me i intercanviem dubtes...

una pregunta
Per xixi el 7 de novembre de 2019 a les 14:35
10   1
esq ns com depilarme el cony per follar, vosaltres com u feu, cera, cuchilla us ho depileu tot o nomes les ingles

Pajas
Per Noi 17 anys el 7 de novembre de 2019 a les 09:57
4   0
Bua, com em puc posar en contacte amb tu? (el de 17 de las pajas). Vull explicarte el q em passa a mi. Tmb tinc 17 anys i compleixi 18 al desembre

Em sento identificat😂
Per Anònim el 7 de novembre de 2019 a les 08:42
8   0
Cada dia me’n faig unes 2-3 i fins i tot he arribat a ferme’n més... No puc anar a dormir si no me’n faig una.

Tu a veure
Per Anònima el 6 de novembre de 2019 a les 23:18
16   7
Adolescents.cat a veure aneu de liberals i de k acceptem a tothom i aquestes merdes pro després només poseu la opció de tia o tio i no la dels altres gèneres / sexes

Fins i tot més cops
Per O més el 6 de novembre de 2019 a les 22:20
11   0
Like qui encara ho fa mes cops

t
Per noia 16 el 6 de novembre de 2019 a les 22:07
6   0
pel de 17 anys, et vull coneixer

La que resa cada nit
Per Jo mateixa xd el 6 de novembre de 2019 a les 22:03
2   2
Em sento super identificada a mi em passa el mateix xdd

Per l albina
Per Noia 15anys el 6 de novembre de 2019 a les 21:42
11   1
Mola que flipes, jo tambe vull jajajajaj

nomes sera un segon
Per responeu això siusplau, es per un treball el 6 de novembre de 2019 a les 21:11
1   3
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfYcNMCh9HxPC1XjpX4FnJ-E9mr5ve4_f6mI8x5j2eF1J4OeQ/viewform?usp=sf_link

Secret nº 3 (Noi, 17 anys)
Per Phoenix of the Literature el 6 de novembre de 2019 a les 16:37
41   4
Jo també sóc un noi de 17 anys (aquest desembre faré 18) i em passa el mateix que a tú. Like si algú també es fa pajas 2 o 3 cps al dia de tant en tant, però es fa pajas cada dia.