L'aplaudida resposta d'Emma Watson sobre si està soltera o no

per Redacció , 7 de novembre de 2019 a les 09:48 |
"Tinc 29 anys i de vegades estic estressada. I per què? Doncs per culpa dels missatges subliminars. Si no t'has fet una casa, si no tens marit ni fills i estàs a punt de fer els 30, pots arribar a sentir molta ansietat". Així ha definit Emma Watson la pressió social que experimenten moltes dones a causa dels estereotips presents en la societat.

En una entrevista a Vogue, l'actriu explica que està farta que li demanin si té o no té parella i és per això que ha decidit donar sempre aquesta resposta: "No estic soltera, estic emparellada amb mi mateixa".


D'aquesta manera, l'artista vol lluitar no només contra el sexisme i els prejudicis socials, sinó també contra la idea de l'èxit associat a la parella. I és que, per fer feliç i està satisfet, no cal tenir una relació estable amb una altra persona, sinó amb un mateix.

Resultado de imagen de emma watson gif
Participació
Penso igual
Per Emma😍😍😍 el 7 de novembre de 2019 a les 22:44
28   0
La Emma és una gran persona a part d'una gran actriu. El món necessita més gent com ella per poder canviar!❤️🌍 Un aplaudiment per Emma Watson que és la millor i una gran ídol. Tot un exemple a seguir.😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️ 👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

Enquesta
Per Anonim@ el 7 de novembre de 2019 a les 22:37
1   2
Em podrieu ajudar responent gracies !!! https://forms.gle/SPe2HSLQZ4doeukXA

Ola?
Per Algu el 7 de novembre de 2019 a les 21:57
4   26
Soc lunic q creu q aquesta pava associa tot el q li pasa a la vida am la violencia masclista, sexista, homofoba; prejudicis???

La adoruu🧡
Per Emmaaa el 7 de novembre de 2019 a les 19:58
37   0
Aquesta tiaa és brutaaaal, més gent com ellaaaa sisplauuu!!❤️

😍😍😍😍
Per Fan el 7 de novembre de 2019 a les 19:47
17   0
No puc volerla mes

Ídola
Per Anonim77 el 7 de novembre de 2019 a les 17:40
18   0
Que graaan, ídola

Holaaa!
Per ari.daydream el 7 de novembre de 2019 a les 17:37
3   12
Si sou Arianators seguiu-me a insta! Perdò per la self-promo

Emmaaaa😍
Per Anonimaaaa el 7 de novembre de 2019 a les 17:21
14   3
L’emma Watson te tota la raó, m’encanta com parla i el que diu, ella lluita com hem de fer tots em d’apiarla i hem de canviar el mon.🤩 Sempre que escolto el que diu s’hem posa pell de gallina i molts cops em sento inpotent, algu em pot donar consells per poder contribuir a canviar la situació de les dones en la societat i poguer tenir igualtat? Ho agrairia molt, gracies i perdó per les faltes

flipant
Per ningu el 7 de novembre de 2019 a les 16:56
6   29
crec que aquesta dona esta sobrevalorada, si que es molt bona acriu i m'agrada com pensa. Pero igualment crec que la gent li dona massa importancia a les coses que diu.