Els 16 millors «looks» dels premis 40 Music Awards

per Adolescents.cat , 11 de novembre de 2019 a les 09:59 |
La nit del passat 8 de novembre es van celebrar els 40 Music Awards i la Rosalía en va ser la gran triomfadora. La catalana es va endur dos premis, el de millor artista de l'any i un per la cançó "Con Altura". També es van endur un premi els Jonas Brothers, la Lola Índigo (artista revelació), la Mabel, Leiva, la Billie Eilish, Beret, Ava Max, Vanesa Martín, Nicky Jam, Manuel Carrasco, Sofía Reyes i l’Aitana.



Els Golden Music Awards, que reconeixen la carrera i la trajectòria musical, van ser per Sam Smith, Amaral, Estopa i Laura Pausini.

Ara bé, com en tots aquests esdeveniments, per la catifa vermella hi van passar molts més famosos i famoses. Nosaltres hem fet una selecció dels looks més guais i extravagants:

 
 

 
Participació
Roi i Miriam
Per Anònim el 11 de novembre de 2019 a les 21:50
4   0
El Roi Méndez i la Miriam rodriguez també anaven molt guapos

Us heu erraat!
Per Joo el 11 de novembre de 2019 a les 20:55
4   1
La Dulceida anava amb un dels millors looks?! I falta la Miriam!!

Lola Índigo
Per Helluu el 11 de novembre de 2019 a les 20:48
7   3
La lola anava fantastica😍😍

Agoney
Per Salu2 el 11 de novembre de 2019 a les 18:23
7   1
I l’Agoney tambee anava brutal😍

Ho sento
Per Anònim el 11 de novembre de 2019 a les 18:20
36   4
Perdona pero la rosalia anava horrorosa

Us heu deixat a la Miriam
Per Indignadisima el 11 de novembre de 2019 a les 17:39
16   2
Era la que anava millor

mmm
Per anònim el 11 de novembre de 2019 a les 16:52
5   9
Com això siguin els millors looks estem perduts. L'Aitana i la majoria van normalíssims per Déu. La Rosalia és de les uniques que va espectacular per un esdeveniment com aquest.

HOLA?
Per anonimus el 11 de novembre de 2019 a les 15:04
32   2
I la Miriam Rodriguez??!! Anava impressionant!!