16 coses que no hauries de tirar mai al vàter (encara que et pensis que es pot)

per Adolescents.cat , 20 de novembre de 2019 a les 09:32 |
Tothom o gairebé tothom, ha fet servir el vàter d'escombraries alguna vegada. Però és molt important que evitem tirar-hi certes coses, doncs l'únic que fem és contaminar més. Deixant de banda, separar tots aquests residus és molt més car. De fet, s'estima que paguem uns 400€ al llarg de la vida només per això.



Sobretot, evita tirar totes aquestes coses el vàter pel bé comú:

 
 

 
Arxivat a:
CONSELLS, vàter
Participació
.....
Per Anonimaaaaaaaaaaaaaaaaa el 21 de novembre de 2019 a les 16:10
12   0
Wtf qui cony tira un cigarro x el vater???

Ahahah
Per Annasolet el 20 de novembre de 2019 a les 23:41
2   0
A mi m'hi va caure un plàtan, el que no recordo es si el vaig agafar

Lleixiu??! Per què??
Per Nabila el 20 de novembre de 2019 a les 22:47
9   1
És el que utilitzo per netejar el vàter si no n’hi llanço ja em direu com eliminar les males olors

Pelos
Per Anonima el 20 de novembre de 2019 a les 22:25
5   0
Pues con los pelos que se me caen como que voy hacer mil viajes del vater a la basura ... xd

...
Per Anonimaa el 20 de novembre de 2019 a les 22:20
8   0
Qui collons tira aquestes coses al vater...??🙄😂😂

😂😂😂
Per Soy tu PADRE😂 el 20 de novembre de 2019 a les 21:47
72   0
Qui collons tira oli al vàter??? 😂😂

??
Per Anònimaa el 20 de novembre de 2019 a les 21:42
57   1
Qui llença pintura al vàteer ??!!

Ajjsjjsjs m'encanta
Per Zbzjsns el 20 de novembre de 2019 a les 21:39
62   0
Mmm ns q fer avui... Ja està tiraré una mica d'oli al vàter wtf jsjsjs

TEST!!!!!!!!!!!!!!!!
Per inventor@ el 20 de novembre de 2019 a les 20:50
0   3
Feu el seguent test si us plau https://forms.gle/VjbaHySJcykcEDCQ8

TEST!!!!!!!!!!!!!!!!
Per inventor@ el 20 de novembre de 2019 a les 20:48
0   3
Feu el seguent test si us plau https://forms.gle/VjbaHySJcykcEDCQ8

..