Així és el nou mètode anticonceptiu que es podrà comprar d'aquí poc

per Redacció , 27 de novembre de 2019 a les 11:33 |
A partir del 2020 hi podria haver un nou mètode anticonceptiu masculí al mercat. Es traca d'una injecció que s'aplica als testicles i que té una efectivitat de més del 97% durant 13 anys. És a dir, els seus efectes duren més d'una dècada! 

La substància que s'injecta inhibeix la producció d'esperma i crea com una espècie de capa gelatinosa que impedeix que surtin els espermatozoides. De moment, la injecció ja ha estat provada en més de 300 homes i els resultats han estat positius. 



Resultado de imagen de wow gif

Ara només falta que l'Agència de Control de Medicaments l'avaluï i l'aprovi per tal que es pugui distribuir en farmàcies i centres mèdics. 


El punt negatiu d'aquest mètode és que només se centra en disminuir el risc d'embaràs i no protegeix de les malalties de transmissió sexual. En aquest sentit, els condons continuen sent el mètode més segur.
Participació
No
Per no se el 12 de desembre de 2019 a les 17:30
0   0
No, no t'exploten els ous, els espermatozous es reabsorbeixen

Fillsss
Per Wah el 28 de novembre de 2019 a les 11:50
2   6
Perq tenir fills si es un gasto i una gran responsabilitat, jo conec amigues meves q han sigut mares joves i estan mes q cremades amb els fills... q ho haguesin pensat abans , tant follar sense condo pues toma regalito

I si...
Per Lil embaràs el 28 de novembre de 2019 a les 08:00
9   0
I si després vols tindre un full i no han passat 13 anys? Que fas?

I com te fies??
Per Anonima el 28 de novembre de 2019 a les 00:40
10   0
I com te fies de un tio si et diu que te aquesta protecció?? No no...

Aixo és real?
Per Anonima el 27 de novembre de 2019 a les 17:14
14   1
En serioo?? Si es veritat li dire al meu novio q s injecti aixooo!! Pro jo crec q a la llarga poden quedar esterils🤣🤣

wtfff
Per Anonima el 27 de novembre de 2019 a les 17:06
34   1
I si els espermatozous no surten, si s'hen van creant de nous no t'explotaran els ous?

responeu aquesta enquesta siusplau
Per Anònim el 27 de novembre de 2019 a les 15:58
1   7
https://forms.gle/V1cq4Naq9VzSGA3TA