TEST Quant temps ets capaç d'aguantar sense mòbil?

per Adolescents.cat , 29 de novembre de 2019 a les 08:52 |
Actualment pràcticament tothom té mòbil, i la veritat és que cada cop som més dependents ja que ens ha fet la vida força més fàcil. Ara bé, on són els límits?



Descobreix si series capaç de viure sense mòbil responent aquest test!

 
 

 
Arxivat a:
TESTS, mòbil, test
Participació
totalment
Per anonima el 5 de desembre de 2019 a les 19:10
0   0
La pregunta és: no podria haver nascut abans que apareguessin els smartphones i l'internet? Tu tens smartphone perquè toca tenir-ne, bàsicament. Saps que si no el tinguessis no sabries mai quins plans fan els teus amics i amigues i la teva família també està més tranquil·la sabent que estàs comunicat/da. Ara bé, ets d'aquelles persones que pot tardar dies a contestar, i és que tu vius la vida real i passes bastant del mòbil. En realitat, no saps la sort que tens!'' cuants no ens ho preguntem? amb lo be que vivien avans sense els mobils i ara tota una generacio sense separar-se del mobil

Resposta
Per Ballarí xd el 29 de novembre de 2019 a les 20:50
3   0
Diria que les vibracions fantasma és quan et penses que el mòbilet vibra però no t'ha vibrat.

I
Per Anonimaaaa el 29 de novembre de 2019 a les 18:17
13   0
I què passa si no tinc cap xarxa social?

Incorrecte
Per Jajsjdkfxmx el 29 de novembre de 2019 a les 16:56
2   1
A mi em diu q només podria sobteviure 3 dies sense mobil i porto com dos mesos sense mobil pq sem ha trencat (ho escric amb l iPad)

Vivracions fantasma?
Per Anònima el 29 de novembre de 2019 a les 16:28
5   1
Què coi són?😂

Pregunta
Per Anònima el 29 de novembre de 2019 a les 16:03
26   2
Que son les vibracions fantasma ?

NO TE RES A VEURE
Per Anonima el 29 de novembre de 2019 a les 13:45
20   1
No te res a veure el q penjes a insta ja q jo fa com 5 mesos q no penjo cap foto pero estic enganxada a altres aplicacions. I tmp te res a veure el temps q mires insta pq jo estic menys d una hora al dia pero estic com 4 o 5 hores amb el movil al dia aproximadamnet (depen del dia).

feu enquesta tr plis
Per Anònim el 29 de novembre de 2019 a les 10:47
2   2
https://forms.gle/V1cq4Naq9VzSGA3TA