Tothom diu que aquesta adolescent és clavada a Ariana Grande: creus que s'assemblen?

per Redacció , 2 de desembre de 2019 a les 09:39 |
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hello 🖤

Una publicación compartida de Paige Niemann (@paigeniemann) el


La que veieu a la foto no és Ariana Grande, sinó Paige Niemann, una adolescent de 15 anys que s'ha fet famosa per la seva similitud amb la cantant.


La seva popularitat va augmentar el passat mes de novembre, quan va començar a publicar vídeos a TikTok imitant a l'artista nord-americana. De fet, actualment ja té més d'1,9 milions de seguidors en aquesta xarxa social! 

Us deixem amb alguns dels vídeos que ha publicat: creieu que s'hi assembla?


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

You’re what I adore babe 💓

Una publicación compartida de Paige Niemann (@paigeniemann) el

Arxivat a:
FAMOSOS, Ariana Grande
Participació
Algú més???
Per Anònim el 3 de desembre de 2019 a les 19:08
2   0
A mi el que hem flipa no es aixo, el que hem flipa es que nomes amb 15 anys ja sogui aixi!!!!

Maquillatge
Per Anònima el 3 de desembre de 2019 a les 07:05
2   0
Es nota molt que "el hoyuelo " es pintat mare meva

Lu
Per . el 2 de desembre de 2019 a les 22:12
2   0
No creieu que s'assembla també a la Lu de Élite??

t'ho dic
Per anonima el 2 de desembre de 2019 a les 21:24
5   2
apart q si es deixa el cabell igual d llarg q l'ari es fa cues com ella i es maquilla igual q ella normal

jdusbd
Per jsjsbs el 2 de desembre de 2019 a les 20:55
0   3
exacte, nomes deixante el cabell llarg, fente la tipica cua de l’ariadna i maquillanta ja ets igual a ella

Ari
Per Arianator el 2 de desembre de 2019 a les 20:20
3   1
Home té un aire, peeo vaja que si saps com es la cara de l ari, en planq la. Ehs molt sovint, es veu clarament q no es ella. Per cert algun arianator per aqui? 😂

bueno
Per holu el 2 de desembre de 2019 a les 20:12
1   0
s'assembla però és fàcil de diferènciar que es qui

Molt semblant si