7 secrets d'adolescents catalans que mai han confessat a ningú [VOL. 386]

per Redacció , 3 de desembre de 2019 a les 12:12 |
Arriba una nova edició amb totes les confessions que ens feu arribar a la redacció d'Adolescents.cat!

Per cert, que el llibre 500 SECRETS ADOLESCENTS segueix sent el llibre juvenil més venut d'aquestes últimes setmanes! El preu és de 9,95€, i hi trobareu més de 300 secrets inèdits mai publicats i un recull dels més forts que s'han escrit al llarg d'aquests ultims mesos.



 




Versió sense playbuzz
 
Noia, 13 anys 
L'altre dia vaig quedar amb una amiga i vam comprar un vibrador. Quan vaig arribar a casa el vaig provar i la meva germana va entrar a l'habitació i em va veure tenint un orgasme. No sé què fer, ja no parlo amb la meva germana tant com abans perquè em fa cosa que surti el tema. 

Noia, 14 anys
Sóx bisexual i estic pillada d'una amiga meva. El cas és que sóc d'una família musulmana i aquestes coses estan molt mal vistes. No sé què més puc fer, però no em vull amagar.

Noia, 14 anys
A vegades quan vaig molt calenta em poso uns texans que tinc molt curts i apretadíssims. Després me'ls apujo i els moc i tinc uns orgasmes brutals.

Noi, 14 anys
Tothom es creu que sóc un tira-canyes, hi ha qui creu que sóc un cabró o un sortit. A altres els faig ràbia perquè em lio amb ties que estan bé o perquè creuen que tinc molta confiança en mi mateix. Però la veritat és que jo realment no sóc així, sinó que és com una de les meves "cares", en tinc vàries. En el fons sóc sensible, amb poca autoestima i sense confiança ja que m'han fet mal i trencat el cor alguna vegada i em fa por destapar aquesta cara i que se'n riguin de mi.

Noia, 15 anys 
Els meus pares moltes vegades fan comentaris racistes i a mi no em fa gens de gràcia i moltes vegades m'avergonyeixo d'ells... El que no saben és que el meu millor amic és musulmà. 

Noi, 17 anys 
He tingut relacions sexuals tant amb noies com amb nois. Amb ells, però, només ha estat sexe, sense sentiments ni res, i no sé què pensar... Tampoc ho he parlat amb ningú perquè em fa cosa. Necessito consell. 

Noia, 14 anys
Sóc adoptada i els meus pares encara no m'ho han dit. Ho sé perquè un dia els vaig sentir parlar i ho vaig deduir. Encara no els he dit res, ni a ells ni als meus amics, estic esperant a que ho facin ells, però m'està costant.
Arxivat a:
OCI, secrets
Participació
...
Per Noia 14🧸 el 14 de desembre de 2019 a les 13:10
0   0
Per la noia musulmana: tranquila si tu de veritat estimes a la teva amiga i sents que ets bi,suda del que et digui la gent,ja veuras com tot anirà b!💖 Loco la de les pantalons apretats m'ha posat massaaaaa!🤤🔥

per al noi que diu que es un tiracas
Per per al noi que diu que es un tiracas el 10 de desembre de 2019 a les 10:48
0   0
et prometo per la meva vida que a mi em passa el mateix, pero amb noia. estic molt estressada i tampoc se que fer. quan estic a l'insti soc d'una manera i quan estic sola o amb familia i amics soc una altra. pero em tranquilitza moltissim quan estic amb la gent que em coneix de veritat i sap qui soóc. tranquilitzet i no tinguis por del que et digui la gent, tu ets com vols i punto.

Per la musulmana bisexual
Per Una musulmana + el 5 de desembre de 2019 a les 21:39
0   0
Hola, jo tmb soc musulmana i bisexual, fa poc s'ho vaig dir a ma mare, no s'ho va tomar molt bé al principi, pero després s'acostumbrat. No pasa res si no s"ho dius saps. Encara q si q tens raó q es com tabú tot aixó de LGTBI.. i q sol accceptar-se molt bé a la nostra religión

Per la mysulmana busexual
Per Una musulmana + el 5 de desembre de 2019 a les 21:18
0   0
Hola, jo tmb soc musulmana i bisexual, fa pos s'ho vaig a ma mare, no s'ho va yomar molt bé al principi, pero després s'acostumbrat

Per la mysulmana busexual
Per Una mudylmana + el 5 de desembre de 2019 a les 21:09
0   0
Hola, jo tmb soc musulmana i bisexual, fa pos s'ho vaig a ma mare, no s'ho va yomar molt bé al principi, pero després s'acostumbrat

Per la mysulmana busexual
Per Una mudylmana + el 5 de desembre de 2019 a les 20:44
0   0
Hola, jo tmb soc musulmana i bisexual, fa pos s'ho vaig a ma mare, no s'ho va yomar molt bé al principi, pero després s'acostumbrat

Pel tiracanyes
Per Jfifkddb el 5 de desembre de 2019 a les 17:55
1   0
A veure macu si tu ets sensible mostret tal i com ets els que de veritat testimen aixo no ho jutjaran per tan no tens que preocuparte per res i als altres o passes dells o els Hi deixes les coses clares sense cap por de res del que puguin dir de tu si fan aixo es que tenen menys vida ells que tu perquè criticar als altres Ho fa la gent que saburreix i no te res mes a fer

Pel nou q li diuen tira canyes
Per Pel nou d 14 anys el 5 de desembre de 2019 a les 16:37
0   0
T'ha de ser igual ser com ets perquè en el fons ensenyar la teva "cara real" es bó. Els sentiments s'han de mostrar si no et consumeixes per dintre i arribarà un moment en el q et trobaràs fins i tot malament.

Anonimaa
Per La noia q els pares son racistes el 5 de desembre de 2019 a les 10:22
6   0
Els meus pares també fan comentaris racistes, sobretot dels musulmans, sempre q en veuen pel carrer diuen “aquesta plaça esta plena de moros...” etc.. i jo els hi responc algo en plan q no els hi digui així, i q son persones igual q nosaltres pero ho segueixen fent. Al final, he apres a passar d’ells, em fa molta ràbia perquè a mi m’agrada un musulmà. Si ho sapiguessin... bueno, intenta dir algo en contra del racisme, i si segueixen (com al meu cas) passa d’ells, tranquila

Pel noi de 14 anys que li diuen tiracas
Per Anonimaaaaa el 5 de desembre de 2019 a les 01:33
3   0
Em passa el mateix en plan jo semblo tope fàcil i tinc mala fama de que calento als nois i no es veritat em vaig enamorar, no va ser correspos i em van trencar el cor. Des de aleshores em faig la fàcil. Jo ho entenc com et sents però s'ha de evitar perquè realemnt no estàs sent tu mateix i no vull que perdis la teva essència per amagarla d'aquesta manera. Perquè despres t'arrepentiras Ànims!! ❣🥰

Pel noi de 14 anys que li diuen tiracas
Per Anonimaa1 el 5 de desembre de 2019 a les 01:32
0   0
Em passa el mateix en plan sembli tope fàcil i tinc mala fama de calentap***s i no es veritat em vaig enamorar, no va ser correspos i em van trencar el cor. Des de aleshores em faig la fàcil. Jo ho entenc com et sents però s'ha de evitar perquè realemntno estàs sent tu mateix i no vull que perdis la teva essència per amagarla d'aquesta manera. Ànims!! ❣🥰

Noia dels 14
Per Consell el 5 de desembre de 2019 a les 01:07
7   0
Jo penso que per molt que siguis musulmana, haurien d'acceptar que ets bisexual, perquè ets així, ets sents així i punt. Les persones no triem quin gènere ens agrada sinó que ho descobrim i toca el que toca. Som persones iguals i quina diferència hi ha? Espero que t'hagi servit, ets com ets i no és res dolent. A més a més pq els heters no cal que diguin que ho són i els bisexual per exemple si? Hauria de ser igual.

Pel noi de 17
Per ssergiomartiinez el 4 de desembre de 2019 a les 23:52
2   0
Crec que no t'has de tancar a res i encara tens temps d'experimentar i descubrir la teva orientació. El que no has de fer mai és que si resulta que ets bi, gay, etc. No acceptar-ho perquè realment no es res dolent i ets sents molt millor fora de L'armari. Entenc també molt be la por a sortir de l'armari si ho ets perquè soc gay i m'ha passat. No obstant, si has mantingut relacions amb nois el fet que sigui sexual no vol dir que no siguis bi. Potser ho ets i encara no thas enamorat de ningú. En tot cas, hi ha gente que es defineix abans que altres. Jo tinc 15 i des dels 14 ja estic "definit". Realment no et tanquis a res i no t'estressis perquè encara tens, com t'he dit, molt de temps per conèixet. Qualsevol cosa, encara que no em coneixis ni res mencanta ajudar a la gent. El meu insta es el de dalt 🙃

Per la noia adoptada