Així és la roba interior de la que tothom parla últimament, te la posaries?

per Adolescents.cat , 4 de gener de 2020 a les 06:00 |
T’agraden molt els tatuatges però no acabes de veure clar de fer-te’n un? Ara hi ha solució! La conegudíssima marca de roba interior, Oysho, ha tret al mercat una línia sencera de peces de llenceria amb efecte “tatu” que permetran veure’t la pell coberta de tatuatges però només per una estona!



Hi ha dos conjunts de sostenidors i calcetes i un ‘body’, i ja estan deixant a molta gent sense paraules. És sexy però delicat alhora. Una rosa i un cor al pit, una frase sota la nuca, una constel·lació a l’esquena… Amb quin et quedes?

 
 

 
Participació
WOW
Per TOP MODEL el 18 de gener de 2020 a les 20:18
0   0
M'encantaaaaa és súper xulo, jo si me la posariaaa

ni tan maal
Per anonimm el 5 de gener de 2020 a les 23:38
0   0
es pot comprar al OYSHO i no esta tan mal, el 3 es molt comode

Hola
Per Beti el 5 de gener de 2020 a les 16:58
0   0
Bueno mira! Almenys amb aquest comentari podrem comprovar que sembla realista jajajaja

uau
Per jdehnm el 5 de gener de 2020 a les 12:26
0   1
on es poden comprar?

.
Per Anonima el 5 de gener de 2020 a les 01:32
1   0
N'hi ha k són guais però el body m'ha recordat a quan els nois es disfressaven per carnaval de raperos i es ficaven gorres la cadena daurada amb el dollar i les mànigues aixi amb tattoos😂

ai dont now
Per tu en londres y yo en california el 4 de gener de 2020 a les 23:56
2   0
a veure a mi em molen com a calces/sostens i etc pero no es veu lefecte del tstto, en plan que intenten que sasembli a que portes tattos pero no ho sembla para nadaa

Noo
Per Resposta el 4 de gener de 2020 a les 22:35
2   4
Noo els tattoos están dibuixats a sobre de la roba anterior

OPINIÓ PERSONAL
Per ANDREA FERRER el 4 de gener de 2020 a les 20:46
28   2
sincerament em sembla una mica racista que només facin la roba interior amb aquest color, perque les pells humanes tenen moltes tonalitats!!!!

Que pena
Per Anonima el 4 de gener de 2020 a les 14:38
11   2
No gracies em quedo amb els meus sujetador esportius del mercadillo. 😊👍

no entenc
Per hdhdhdhd el 4 de gener de 2020 a les 14:25
0   10
coom?no ho entenc. Ho sigui si tens tattos es transparenten?

guai
Per anonima el 4 de gener de 2020 a les 13:14
6   2
Doncs trobo q est molt guai, i m’agradaria portar-ne. 😊 Realment no ho portaria sempre per tot, pero per ocasions especial si.

x
Per x el 4 de gener de 2020 a les 12:44
9   0
que horrible