El que ha fet aquesta adolescent en una biblioteca està generant molta polèmica: a favor o en contra?

per Redacció , 15 de gener de 2020 a les 10:08 |
"A la biblioteca també es poden ajuntar feina i plaer". Aquesta és la frase que l'usuari de Twitter @DaniCotelo va fer servir per descriure l'escena que va presenciar fa uns dies i que va decidir compartir a través de les xarxes socials.

A la imatge que va publicar, es pot veure una noia estudiant en una biblioteca de A Corunya mentre carrega el seu satisfyer. Una foto que es va convertir en un fenomen viral a Twitter i a hores d'ara ja acumula desenes de comparticions i cometaris.
 
Si bé hi ha molts usuaris que han aplaudit l'estudiant, també n'hi ha d'altres que l'han criticat qualificant-la d'"anti-higiènica". Sigui com sigui, el que sí que és cert, és que masturbar-se va bé per alliberar estrès i relaxar-se. Així doncs, relacionar exàmens i masturbació tampoc hauria de ser tan estrany. Vosaltres què en penseu? Carregaríeu una joguina sexual en un lloc públic?
 

 
Participació
Imatge
Per Noa campos el 16 de gener de 2020 a les 17:44
6   0
Jo trobo de molt mala educació que una persona hagi fet una foto a la noia amb el satisfyer i que l'hagi penjat a les xarxes socials. De fet parlaria més de l'educació del noi que no tant del que carrega la noia.

A favoor
Per Anònim el 15 de gener de 2020 a les 23:23
4   3
es totalment natural, ni anti higienic ni merdes, que sou uns pijos i a la minima que veieu algo poc comú ja us ofeneu

És normal carregar una joguina sexual?
Per Anonim2628 el 15 de gener de 2020 a les 20:28
15   6
Jo crec que és normal si un noi es fa una palla es normal però si una noia es masturva diem que es raro doncs clar que no es raro es totalment natural

🤣
Per Scarlett Walker el 15 de gener de 2020 a les 19:54
21   2
Ami me la suda si la Veig pos no lo diré res si ho Vol fer que ho fasi es ven Lliure. Una mica extramy si que es Faria pero weno

Perque no?
Per Wtf el 15 de gener de 2020 a les 19:06
15   3
Jo no entenc perque no??? Sempre tenim aixo com un tabu i coses com aquuesta ajuden a fer-ho una mica menys tabu!

A favor
Per Anonima el 15 de gener de 2020 a les 18:44
14   1
Increible, no em puc creure que guanyi la opció en contra, quan tindria que ser tot el contrari. Aixo tindria que ser la cosa mes normal del mon, qui li importa a la gent el que estigui carregant! Increible de societat sigui aixi.

...
Per ... el 15 de gener de 2020 a les 17:23
11   0
A mi la veritat q faci el que vulgui, mentre no afecti a ningú🤷🏼‍♀️.

Rlly??
Per Hshehfbdshs el 15 de gener de 2020 a les 17:17
14   0
En la meva completament humil opinió, la gent q faci el q vulgui, el que es trist es que s'en hagi fet una notícia del tema i que haguem de preguntar si ens sembla be, com que si ens sembla be? Si a ella li va be aixi, no hi veig que hi hem d'opinar nosaltres, sincerament. I doncs aixo, res mes, era comentar.ho. Gracies x llegir.me i que tingueu molt bon diiaaaa!! Anims, que les petites coses d la vida son preciosesprecioses🖤.

Noticia
Per Miquel López el 15 de gener de 2020 a les 16:42
19   14
O sigui, s'està en un lloc públic i a mes a mes una biblioteca. Clar que es poden plrtar juguines sexuals pero no treure-les a la llum o posar-les sobre la taula

Carregar???