Per què aquesta tendència es posa de moda cada gener? T'hi sumaries?

per Redacció , 19 de gener de 2020 a les 06:00 |
Aquests dies les xarxes socials s'han omplert, un any més, del hashtag #januhairy, el moviment nascut al Regne Unit que anima les dones a no depilar-se durant tot el mes de gener. L'objectiu de la campanya és trencar els tabús socials i prejudicis que malauradament encara són presents a la nostra societat.



Així ho assegurava l'any passat Laura Jackson, l'estudiant de 21 anys que va impulsar aquest moviment: "A les dones, se'ns mostra segures amb les cames llises, les celles arreglades....com si els pèls del nostre cos fossin lletjos i desagradables. Estem tan acostumades a depilar-nos que ens sentim estranyes amb el nostre verdader jo", argumentava la noia.

Aquest any moltes noies s'han tornat a afegir a la reivindicació. Us hi sumareu?

 


 
Participació
..
Per Nosee el 20 de gener de 2020 a les 17:40
1   4
En sembla horroros! Però que fagin el q vulguin...

Pero a la anonimaa aquesta
Per No importa el 19 de gener de 2020 a les 22:16
4   2
Ecssss Quin fastic el teu comentari cariño. Es pel eh? Com el dels homes 🤦 deu que repelent.

La veritat
Per Anònima el 19 de gener de 2020 a les 20:52
10   5
Jo penso que està molt bé, eh... Pro jo em depilo per comoditat, no per res més


Per Hola el 19 de gener de 2020 a les 20:36
6   8
A mi hem fa fastig pero tant amb tios com amb ties odio la gent que no va depilada es com que els hi suda el seu cos i torno a repetir tant nois com noies

..
Per Anonim.. el 19 de gener de 2020 a les 20:32
5   2
Jo no hem sumaria a quest mobiment pel simple motiu que els pels hem molesten, i no pwr la inatge fisica sino que quant suas fas mes olor o quan et ve la regle els pels de la ingle son un conyazo. Tot i aixi no tinc cam problema amb la gent que no es depila i no crec que ningu hagi de tenirne

Wtf
Per Flipo el 19 de gener de 2020 a les 20:23
4   3
Loool a mi no em surt tant de pel

...
Per ... el 19 de gener de 2020 a les 20:20
4   0
No podeu dir que encara hi ha tabús d’aquest tipus a la nostra societat, perquè cadascú pot fer el que vulgui. Que per exemple a mi ( i sóc una noia) em sembli bastant fastigós tant amb homes com amb dones tenir les aixelles sense depilar, però no li recrimino a ningú. Perquè igual que em puc depilar la gent que vulgui també pot no depilar-se🤷🏼‍♀️. I em sembla una tonteria que només es faci en un mes, si de veritat et molesta i no vols depilar-te no ho facis en tot l’any, no? Perquè no serveix de res que durant un mes no et depilis i després ja està.

Opinió sincera
Per Anonima el 19 de gener de 2020 a les 20:20
1   2
Trobo k nos ha d alerdeja fer algo així tant, ja que si ho fas és per gust i no per moda.

BRAVO!!!
Per una persona igual el 19 de gener de 2020 a les 16:51
12   3
TOTES, repeteixo TOTES hauríem de ser així! perquè ens hem d'amagar sempre darrere la depilació i els trenta kg de maquillatge? a més d q fa mal (ja sé q direu q ho pots fer amb gillette però llavors t surt com barba i ho has d'estar fent contínuament) són tot estereotips, després aneu dient que sou feministes. si voleu q us digui la veritat, jo m'he depilat tres cops a la vida i me'n penedeixo molt. Visca la reivindicació, els drets de les dones i el feminisme! (i els que dieu q fa fàstic teniu un problema amb la humanitat i el cos humà

Al gener anem tapats/des
Per Anònim el 19 de gener de 2020 a les 13:21
53   3
De veritat que em sembla molt bé aquesta tendència, però no sé si la reivindicació és gaire efectiva al gener, un mes en què és hivern, fa fred i tothom va tapat. Si es fes a l'estiu potser s'aconseguiria alguna cosa.

.
Per . el 19 de gener de 2020 a les 11:35
20   44
no vull ofendre a ningu pero aixo em sembla una mica asqueros i soc noia

...