Moltes crítiques als concursants d'OT pel que va passar ahir, què en penses?

per Adolescents.cat , 20 de gener de 2020 a les 09:57 |
Operación Triunfo, més enllà de la música, no deixa de ser un “reality show”. És per això que també genera moltes polèmiques i xafarderies. Ahir va ser la Gala 1 de l’edició 2020 i l’Ariadna i en Nick van ser els primers nominats.



Cap dels dos concursants va rebre ni un vot dels seus companys i companyes per a ser salvats: tots se’ls va endur en Rafa, que es va lliurar de la nominació.

La polèmica va començar en el moment en què els “triunfitos” van començar a celebrar molt efusivament que en Rafa es salvés i en el moment en què es va unir a ells, el van rodejar i van començar a cantar: “Ivo, ivo, ivo, abrazo colectivo”, el lema d’aquesta edició que fins i tot porten tatuat a la pell.


Molts espectadors ho van considerar una falta de respecta cap als dos nominats de la nit, que es van quedar fora de l’abraçada i, a més, ningú els va votar. La cara de’n Roberto Leal, el presentador, també va ser un poema.

Aquests tuits mostren algunes de les crítiques que va rebre el moment:
 
I tu, què en penses?


 
Arxivat a:
ACTUALITAT, crítiques, ot2020, ot
Participació
....
Per ... el 21 de gener de 2020 a les 00:09
0   0
Això només va passar a OT 2001, la millor edició. Les altres han estat patètiques i sempre guanya qui el públic vol

Em sembla fatal
Per Alexia el 20 de gener de 2020 a les 22:32
6   0
Osigui que fan una abraçada colectiva sense dos concursants que no només ho estan passant malament per la nominació sinò que també ho passen malament per com els tracten dintre de la academia i a sobre es pensen que es per culpa seva. A mi això em sembla fatal i una falta de respecte i companyerisme(o com s’escrigui)

Pff
Per Anònima el 20 de gener de 2020 a les 21:58
1   1
Doncs no m'estanya que rebin crítiques, tanta pinya que diuen que són i volen ganivetades per tot arreu. A part del poc respecte i empatia que mostren pels seus ''amics''(se suposa)

quina edició de merda
Per yop el 20 de gener de 2020 a les 20:49
3   0
aquesta edició es tan tòxica que es van criticant dins l’acadèmia, fan que un company acabi plorant perquè se sent fora de lloc, ningú li pregunta com està... però després van dient que tots son una familia🙄

Sincerament...
Per Anonima el 20 de gener de 2020 a les 20:36
1   0
Jo directament no miro OT 🤷‍♀️🤷‍♀️

fastic
Per anonimaaaaaaaa el 20 de gener de 2020 a les 20:16
5   0
aquesta edició mirantla x sobre, es basa en la falsedat i la toxicitat majoritariament. es veritat q no tots ho són, pero molts foten MERDA dels seus COMPANYS a les esquenes i després van dient que són una FAMILIA, i això em fa FÀSTIG. després, no sé com els dirigents d'OT, permeten comportaments tan fastigosos (no se m'acut cap altra paraula) com el de la Eli i el Jesús (a vegades), que a la mínima que poden critiquen a l'Ariadna. a més, no sé com permeten q algu amb tanta implicació i esforç com el Nick estigui nominat. Aquest any ho estàn fent d pta mare enserio; SE ESTÁN LUCIENDO CHAVAL

RespectE
Per N. el 20 de gener de 2020 a les 19:51
2   0
Hola, respecte s'escriu amb E.

EVA PATETICA
Per qui sap el 20 de gener de 2020 a les 19:18
0   0
a mi la eva em cau fatal va de guai i assobre es= SAMANTHA I FLAVIO I LA EVA S’esta ficant al mig i no pinta res

Injust bàsicament