7 adolescents descriuen el seu «crush» i li envien un missatge, i si ets tu?

per Redacció , 10 de febrer de 2020 a les 11:24 |
Ja fa temps que a Adolescents.cat vam activar les indirectes. Una secció on tothom podia llençar un missatge de manera anònima a persones del seu entorn o el seu dia a dia.



Seguint amb la mateixa filosofia, ara us proposem fer arribar aquestes indirectes als vostres «crush». Potser és algú que coneixes i va al mateix institut que tu, però un «crush» pot ser aquella persona amb qui vas coincidir a la cua d'un McDonald's, us vau mirar, us vau somriure, però no us vau dir res. I ara, clar, necessites saber qui és!


 


Versió sense playbuzz

Noia, 16 anys 
Et veig molts matins a la línia verda cap a les 8. Tens els ulls blaus, ets alt i tens els cabells castanys. Baixes sempre a Penitents i em sembles molt mono. Si tu també m'has vist i t'has fixat en mi, digues alguna cosa algun matí. 

Noia, 18 anys 
Estem estudiant Educació Infantil les dues. Tu tens nòvia, però et juro que m'encantes, parlem per WhatsApp, però jo et veig com alguna cosa més que una amiga. Que sàpigues que sempre em tindràs enamorada, si ho veus i saps qui sóc digues alguna cosa per WhatsApp. 

Noia, 15 anys
Ens vam conèixer gràcies a una amiga en comú durant un entrenament de volei. Encara que potser no t'ho sembles, et vaig veure molt mona. Hem estat parlant per insta, i sé que et van les ties, però et penses que sóc hetero i no sé com dir-te que no. Espero que sàpigues qui sóc. PD: sóc bi i sóc del Vallès;) 

Noia, 15 anys 
Ens van conèixer el 25 de gener i tinc la sensació que vam connectar a l'instant. Ets un noi alt, amb els ulls blaus i sembles sortit de la sèrie "Vikingos". Aquell dia ho van passar molt bé junts i ara parlem per missatge. Si veus això digues alguna cosa. Bro.

Noia, 16 anys 
Et veig cada dia a l'R3 de Rodalies, jo pujo a Parets, sempre coincidim al vagó d'anada i de tornada. Ets noia, i tens uns ulls grans preciosos. Ets alta i tens un rollo molt guai. Si ho veus i em reconeixes m'agradaria parlar. Jo sempre porto uns cascos i una jaqueta vermella.

Noi, 15 anys 
Et conec d'unes colònies d'estiu, que es diuen La Carral, de la tanda C. Ets pèl-roja amb els cabells llargs i tens un somriure molt maco. Ens coneixem des de fa dos anys i ets una persona fantàstica. Vam parlar bastant i em vas semblar una gran persona. Des de llavors crec que estic pillat de tu. 

Noi, 17 anys 
El 30 de gener, a la biblioteca de Vilafranca, et vas asseure amb un noi. Ets un noi amb els cabells una mica arrissats, els ulls castanys i penetrants i una arracada de ploma metàl·lica (crec). Sóc ros. ens vam fer mirades durant tota l'estona...


 
Arxivat a:
OCI, crush, indirectes
Participació
Solucionat
Per Jo 🙃 el 15 de febrer de 2020 a les 10:10
0   0
Ja està! quina sort tot😂

crush de la biblio de vila
Per el Biel d'abans el 12 de febrer de 2020 a les 17:24
3   0
em refereixo a que soc el noi castany amb la ploma (que no és una ploma, és una peça metàl·lica normal), si em vols trobar l'insta és aquest 💕. m'agradaria tornar-te a veure, noi ros de 17 anys :) de fet, puc confirmar que soc jo perquè et puc dir que el noi que venia amb mi, tenia el cabell llis i negre amb un pentinat una mica de casc i portava ulleres lacoste de color verd fosc, ulls marrons i estudiava anglès. jo portava, a més, un jersei grana fosc amb una cadena fina platejada i unes sabates vans altes. no sé què estaves fent però tenies el llibre de química de 2n de batx sobre la taula. per cert, tens uns ulls blaus molt bonics :)

crush de vilafranca
Per Biel el 11 de febrer de 2020 a les 18:38
1   0
soc el noi de la biblio de vilafranca i he vingut cada dia per trobar-te. la propera vegada que et vegi (si et veig) et parlo. el meu insta és @papxlotx :)

ja esta be
Per Hensowkwoao el 11 de febrer de 2020 a les 17:38
0   0
una vegada vaig escriure un (a l’estiu crec) i no el vau pujar i ara fa dos mesos o així vaig escriure al meu crush actual del que estic enamorada xd I TAMPOC ho vau pujar :(

Hsbshsh