T'imagines poder fer-te un disc totalment a la carta i poder-ne escollir el títol?

Un músic Barceloní, Gerard Sesé, inventa una nova manera d'entendre la música en Català. A través del seu portal l'usuari pot fer-se un disc "a la carta"!

| 21/10/2012 a les 11:00h
Arxivat a: ESTÀ PASSANT
 


www.gerardsese.cat
Aquesta web ha revolucionat la xarxa i ha omplert fòrums i pàgines de diaris de comentaris i crítiques positives. El músic català fa aquesta proposta innovadora en temps ben difícils.


En Gerard ha creat un espai on els seus seguidors poden escoltar la seva discografia de manera gratuïta i, al mateix temps, elaborar un disc "a la carta". L'usuari pot seleccionar les seves cançons preferides, triar una portada i, fins i tot, el títol del disc, que quedarà impregnat a la fotografia seleccionada.

El resultat es un arxiu comprimit amb els temes i la portada personalitzada a punt per entrar directament al reproductor d'MP3, el iPod o el telèfon.

No ho trobeu súper interessant?

Què t'ha semblat?

0
0
0
0
0
0
0

COMENTARIS

foerlngerfg
Y, 21/10/2012 a les 11:17
+33
-5
pos sí! molt bona idea, mola molt.

ara falta veure quan els polítics veuen que en poden treure benefici i ho facin "de pago"

||*||
Uauuu
Cris17, 21/10/2012 a les 12:11
+5
-2
Eiii super mega xula la web! M'encanta! Ja m'he fet el meu propi disc a la carta!

Felicitats per la idea! Ho poso al meu face i al meu twitter!
LOL
IrisSL, 21/10/2012 a les 14:20
+3
-1
Eii m'encanta aquest gerard seseee es guapissimmmm jo també m'he fet el meu CD a la CARTA :D
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
interessssssssant, 21/10/2012 a les 14:30
+2
-1
a quina web es pot fer aixo??
deixeu el link sisplau :D
conye
Anònimous, 21/10/2012 a les 15:00
+3
-0
Joder! jo conec a aquest tio! jajaja

És molt bona idea el que ha fet!
Epa!
CarlitosOne, 21/10/2012 a les 16:58
+1
-0
Eii, surt a la noti la web, és www.gerardsese.cat !!! vas a l'apartat Discografia i allà arrossegues les cançons que t'agraden! Jo també trobo que és molt wapo xD
Ja tinc el meu CD a la carta (me n'he fet dos) al MP3 :D
fasfasda
Anònimfdaf, 22/10/2012 a les 16:15
+0
-0
Però si aixo ja es podia fer abans no? Hi ha molts llocs que et fan CD amb les cansons que tu vols... i i pots posar la portada i el titul que vols.
Eii!
Aaiinneettaaaa, 22/10/2012 a les 22:58
+0
-0
K bo, jo el conec! Kina ilu k hagi arribt tan lluny ja fa vvarius anys k canta fellllllicitats geraard!